دکتر غلامرضا سلیمانی

دانشیار دانشگاه و فعال در حوزه بازار سرمایه و صنعت بیمه

فرا رسیدن نوروز و حلول سال 94 را که با نام کوثر هستی، حضرت زهرای اطهر(س) قرین گشته است به مردم همیشه سرافراز ایران عزیز و خانواده بزرگ غدیر صمیمانه تبریک عرض می نمایم.

سالی که گذشت همراه با فرازهای افتخارآفرین برای گروه شرکت های غدیر بود و خدای متعال را سپاسگزاریم که تلاش بی وقفه و پشتکار مدیران و مسئولین در جهت پویائی و توسعه مجموعه غدیر را اثربخش نمود تا باعث فخر و مباهات اقتصاد و صنعت کشور گردد.

راز موفقیت غدیر آن است که این شرکت همواره  سعی داشته به عنوان یک شرکت استراتژی محور، نوآور،  با تکیه بر دانش و نیروی انسانی مستعد و کارآمد از طریق تعامل و هم افزایی موثر با هلدینگها، شرکتهای زیر مجموعه و کلیه ذی نفعان به عنوان یک شرکت معتبر سرمایه گذاری در تمامی عرصه های ملی و بین المللی شناخته شود و با نگاه به آینده مسیر خود را مشخص و خود را با اهداف عالیه سهامداران بیش از پیش هماهنگ نماید .

اعتقاد من براین است که آینده غدیر بسیار روشن خواهد بود و درست به همین دلیل است که «رسیدن به جایگاه یکی از سه شرکت برتر سرمایه‌گذاری چند کسب‌ وکاره در سطح کشور به‌لحاظ ارزش دارایی‌ها با اتکا به توانمندی‌ های ملی، مدیریتی و سرمایه ‌انسانی در اختیار» را به عنوان «چشم انداز غدیر در افق 5 ساله» انتخاب کرده ایم.  براین اساس ، «ماموریت غدیر»  را ، «تحقق انتظارات سهامداران درخصوص بازده مورد انتظار، پرداخت سود نقدی در زمان مناسب» و «کسب بالاترین بازده ممکن و بکارگیری تمام توان و استعداد بمنظور بهبود ارزش منابع دراختیار»  می دانیم و این امر از طریق متنوع سازی پرتفوی گروه غدیر و استقرار نظام حاکمیت شرکتی محقق خواهد گردید.

عملکرد غدیر در سال 1393 گواهی بر تحقق اهداف فوق می باشد. تدوین استراتژی غدیر در 5 سال آینده همراه با انباشت قابل ملاحظه دانش در گروه غدیر ، افزایش سرمایه ثبت شده  از 18000 میلیارد ریال به 36000 میلیارد ریال ، رشد 104 درصدی سود قبل از مالیات شرکت سرمایه گذاری غدیر و  کسب رتبه چهارم فروش در جمع 500 شرکت برتر اقتصاد ایران، با 8 پله صعود ، از دستاوردهای غدیر در سال 1393 بوده است.

امیدوارم غدیر در  سال های آتی به مقام بزرگترین شرکت سرمایه گذاری اقتصاد ایران دست یابد. بی شک این امر در سایه همدلی و همکاری همه ما چندان دور از دسترس نخواهد بود.

در پایان از درگاه ایزد منان سالی سرشار از برکت و رحمت برای ایران اسلامی و موفقیت های افزونتر برای خانواده بزرگ غدیر مسئلت دارم.

 

غلامرضا سلیمانی

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی