دکتر غلامرضا سلیمانی

دانشیار دانشگاه و فعال در حوزه بازار سرمایه و صنعت بیمه

گردهمایی بزرگ حامیان دکتر غلامرضا سلیمانی نامزد هشتمین انتخابات هیئت نمایندگان اتاق بازرگانی ، صنعت ، معدن و کشاورزی تهران با محوریت ارائه برنامه های ایشان با حضور اعضاء کانون کارآفرینان توسعه گرا ، ائتلاف بازار سرمایه و همچنین مدیران سازمان ها و بخش های خصوصی تشکیل شد.

به گزارش روابط عمومی شرکت سرمایه گذاری غدیر ، این کمپین تبلیغاتی که به کوشش حامیان دکتر غلامرضا سلیمانی در تالار مهربانی واقع در مجموعه ورزشی انقلاب برگزار گردید ، نمایندگان ائتلاف بازار سرمایه و کانون کارآفرینان توسعه گرا نیز با ارائه بخشی از برنامه های آن ائتلاف پرداختند.

گفتنی است برخی از فعالان بازار سرمایه که به صورت مشترک در ائتلاف کانون کارآفرینان توسعه گرا کاندید شده اند نیز در این گردهمایی حضور فعال داشتند و نسبت به برنامه های آینده خود در اتاق بازرگانی برحسب ظرفیت های موجود در این بنگاه اقتصادی خصوصی و معرفی راهکار های موجود از برون رفت از مسائل کنونی به گفتگو پرداختند .


در این میان دکتر غلامرضا سلیمانی مدیرعامل شرکت سرمایه گذاری غدیر  نیز  به بحث در مورد دفاع از تمامیّت آرمان پارلمان بخش خصوصی ، فزایش قدرت چانه زنی بخش خصوصی در تعاملات کلان اقتصادی بعد از تحریم ، تعریف ابزار جدید مالی از بازار سرمایه با هدف قدرت  نقدشوندگی بالا ، بومی سازی ابزار های مدرن مالی برای مدیریت ریسک در بخش خصوصی ، راه اندازی کمیسیون بورس در اتاق جهت بررسی و تحلیل ریسک های بازار  و تکمیل زنجیره اتصال میان 3 رکن اصلی اقتصاد کشور (بازار سرمایه ، تجار و بازرگانان ، دولت) پرداخت.

در ادامه این فعال بازار سرمایه برنامه های خود راجهت شناسایی فرصت های سرمایه گذاری دراتاق و تعامل آن با بازار سرمایه

و همچنین هدایت نقدینگی بازار سرمایه برای فعالیت هرچه بهتر بخش خصوصی با  مشخص نمودن جایگاه بخش خصوصی در برنامه ششم توسعه اعلام نمود.

در پایان نیز ضمن اهمیت جذب هدفمند سرمایه های داخلی و خارجی در تحقق اهداف و برنامه های توسعه ی اقتصادی و بازرگانی کشور،  تدوین سیاست های ساده سازی قوانین و مقررات در فعالیت اقتصادی و بازرگانی کشور را خواستار شدند.


 

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی